
Bolenius
Het vlaggenschip van de Dutch Cuisine
Website
Slimme digitale oplossing
One-page
#samenbloeien
De uitdaging: Een website die blijkt van vernieuwing en continuïteit
Je hoofd boven water houden in tijden van crisis is cruciaal, maar ook nog eens in staat zijn om te innoveren: dat toont moed. Bij aanvang van de covid-19 crisis werden wij benaderd door Bolenius. Zij vroegen ons om eens te komen sparren over een nieuwe website. Een website die zowel moest blijken van vernieuwing als continuïteit. Luc Kusters, eigenaar van Bolenius, had de wens om door te pakken, hoe ongunstig de kaarten voor hem ook werden geschud. Bolenius denkt altijd vooruit, dat mag iedereen weten. De gasten mochten zien dat Bolenius niet zomaar onder het juk te brengen is.
Na een aantal sparsessies, ontstond het idee om een krachtige en moderne one-page website te bouwen. Deze wilden wij samen in de loop der jaren blijven ontwikkelen. De website moest in het teken staan van het 10-jarige jubileum en de uitstraling hebben die het restaurant verdient. Want een restaurant die als eerste in Nederland een groene Michelin ster ontvangt, verdient niets minder dan een website die in de prijzen valt.
De oplossing: Een slimme digitale oplossing
De belangrijkste eis van de website was een eenvoudig reserveer- en ordersysteem. In een tijd waarin het überhaupt onzeker is óf je gasten mag ontvangen, is het wenselijk dat wanneer je wél gasten mag ontvangen zij in ieder geval de weg op de website weten te vinden. Er zijn talloze mogelijkheden in reserveer- en ordersystemen. Denk bijvoorbeeld aan een woocommerce site of zelfs een gehele custom-shop.
Uiteindelijk hebben wij er samen voor gekozen om te gaan werken met Formitable, hét online reserveringssysteem voor restaurants. Waarom zouden we het wiel opnieuw proberen uit te vinden als het beste systeem voor de klant al bestaat? Het was een passende oplossing die óók nog eens goed aansloot bij het budget, win-win!
Het resultaat
Ons motto #samengroeien was hetgeen wat Luc aansprak. Samen tot een win-win situatie komen die voor beide partijen van meerwaarde is, dat zag hij wel zitten. We hebben goed naar elkaar geluisterd en de wensen van Luc zijn gehoord. Zo hebben wij uiteindelijk een geweldig resultaat neergezet. Een website die wel een online-Michelinster zou verdienen. Misschien een leuk nieuw idee, Michelin?
Eén van onze kernwaarden is vrienden. Dat uit zich voor ons in eerlijkheid, openheid, loyaliteit, transparantie en gezelligheid binnen het team en onze zakelijke relaties. De samenwerking met Bolenius is daar een mooie belichaming van. Al vanaf het begin klikte het goed. Er was zelfs sprake van een gedeelde passie voor motorrijden. Hoewel werk vaak vraagt om focus en discipline, mag de fun-factor volgens ons zeker niet ontbreken.



Offerte aanvragen